نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5305
-
الف
+

شخصیت «همساده» چگونه متولد شد؟

«محمد بحرانی» صداپیشه‌ نقش «همساده» از چگونگی شکل‌گیری شخصیت‌های برنامه «کلاه قرمزی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد بحرانی» صداپیشه‌ نقش «همساده» در برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی» از چگونگی شکل‌گیری شخصیت‌های این برنامه گفت.

«محمد بحرانی»  گفت: معمولا متولد شدن یک گودی(عروسک) 2 الی 3 ماه زمان می برد. هر دفعه که یک گودی جدید قرار بود متولد شود زنده یاد بانو فنی زاده آن را عروسک گردانی می کرد و ما صداپیشه ها به نوبت هر کداممان به جای آن صحبت می کردیم تا آقای «ایرج طهماسب» بهترین مورد را انتخاب کند. 

وی درباره چگونگی انتخابش به عنوان صداپیشه شخصیت «همساده» گفت: روزی که «همساده» متولد شد، بهترین روز زندگی من بود. وقتی من به جای شخصیت «همساده» صحبت کردم همه گفتند همینه، این خودش هست و تمام. 

«کلاه قرمزی» نام چند مجموعه تلویزیونی و سینمایی ساخته شده توسط زوج هنری «ایرج طهماسب» و «حمید جبلی» است.

شخصیت اصلی این مجموعه‌ها عروسکی به نام «کلاه قرمزی» است که پسربچه‌ای بازیگوش است. کلاه‌قرمزی اولین بار در سال ۱۳۷۲ در برنامه‌ای به نام «صندوق پست» به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و پس از آن چندین مجموعه تلویزیونی و فلم سینمایی با محوریت «کلاه‌قرمزی» ساخته شده‌است. 

در حدود ۲۰ سال مجموعه‌های تلویزیونی «کلاه‌قرمزی و جغجغه و فرفره»، «کلاه‌قرمزی ۲»، «ژولی پولی و گلابی»، «کلاه قرمزی در فرنگ» و برنامه‌های نوروزی «کلاه قرمزی ۸۸»، «کلاه قرمزی ۹۰»، «کلاه قرمزی ۹۱»، «کلاه قرمزی ۹۲» و «کلاه قرمزی ۹۳»، «کلاه قرمزی ۹۴»، «کلاه قرمزی ۹۷» نشر شدئند که از پربیننده‌ترین برنامه‌های نوروزی ایران بودند. 

گفتنی است که مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی ۹۱» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین «کلاه قرمزی ۹۱»

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر